سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
شعر و ادب
درباره من باید بقیه نظر بدن
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 37243
کل یادداشتها ها : 12
خبر مایه


سوگند نامه ورزشکاران اعزامی به گوانگجو قرائت شد

سوگند نامه ورزشکاران اعزامی به شانزدهمین دوره بازی های آسیایی گوانگجو در مراسم بدرقه آنان در هتل المپیک تهران قرائت شد. 

   این سوگندنامه توسط "یوسف کرمی" کاپیتان تیم ملی تکواندو ایران با شعار " به دور از دوپینگ مبارزه می کنم" قرائت شد.

متن این سوگندنامه به شرح زیر است:

" با نام و یاد خداوند متعال

از طرف ورزشکاران شرکت کننده در بازی‌های آسیایی گوانگجو سوگند یاد می کنم که با حداکثر توان و نیرو در این آوردگاه حضور یابم. به قوانین حاکم احترام گذاشته و به دور از دوپینگ و مواد نیروزا در مسابقات شرکت کنم و با روح واقعی ورزش و نوع دوستی برای شکوه ورزشی و افتخار آفرینی مبارزه کنم."

شانزدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 21 آبان‌ تا 6 آذرماه در گوانگجو چین برگزار می شود.

کاروان ایران در قالب 16 گروه پروازی به این مسابقات اعزام و در روزهای هفتم ،‌هشتم و نهم آذرماه به کشورمان باز می گردد.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ